laupäev, 12. september 2015

Juuksur, trenn ja söögid


Käisin täna juuksuris ja tulemus on selline, nagu ülevalpool näha. Nüüd oli mul suvepuhkuse tõttu veidi pikem vahe sisse jäänud, viimati käisin juuksuris enne jaanipäeva. Peale nii pikka vahet sai kohe hea värske tunde. Tehti salke, maske, värviti, lõigati lühemaks ja eest jäeti pikemaks ja ebasümmeetriliseks. Olen väga rahul! Oma juuksuri kohta on mul vaid ülivõrdes kiidusõnu öelda, usaldan teda 100% ja annan talle alati vabad käed nii värvi kui lõikuse suhtes.

September, nagu jaanuargi, kipub olema uute alguste aeg. Otsustasin ka siis jälle oma trennitegemise võimalust rohkem ära kasutama hakata. Sel nädalal käisin suisa kolm korda Myfitnessi jõusaalis - kolmes erinevas asukohas. Esmaspäeval käisin Kristiine Myfitnessis - sinna ma enam ei lähe. Seal olid küll ilusad duširuumid, aga kõik muu oli ikka väga vana ja kulunud, vanad masinad, natuke õudne asukoht ja imelikud garderoobikapid. Kolmapäeval käisin tavapäraselt Roccas ja seal on, nagu on - ruumi on palju, tingimused täitsa head ja kõik on ootuspärane. Reedel otsustasin Postimaja Myfitnessi proovida - vot seal mulle meeldis tõesti. Seal on uus ja värske, puhas ja palju ruumi, kõik masinad on uued ja lihtsasti mõistetavad, jõusaalist avanevad ilusad vaated linnale ja katuseterrassile ning oli vähe rahvast! Kuna ma olen reedeti töölt vaba, siis on mul võimalus trennis käia hommikuti, kui klubis on väga rahulik.

Trenniselfie tegin Roccas:


Viimasel ajal jõuan blogisse kirjutada harvemini. Samas olen hakanud päris aktiivseks instagrami kasutajaks. Seega, kes jooksvalt minu söökidega (ja vahel ka muude piltidega) kursis tahavad olla, jälgige @lchf_eesti

Aga siin väike tagasivaade viimase nädala söökidele:


Trenn on tore küll, aga kahjuks tekitab see suuremat söögiisu ja ka maiustamise soovi. Lubasin omale ükspäev peale trenni ühe Rapunzel mandlivõi ja süsivesikuvaese karamellitäidisega šokolaadibatooni



Teine päev järgnes trennile kuhi suurte aukudega mõnusalt pikantset Maasdami juustu ja makadaamiapähkleid. Lisaks ka mascarpone+soja+wasabi täidisega lõherullid ja mõned viilud peekonit. 

Need kaks eelmist toidupilti ei ole tegelikult üldse sellised, mille üle uhkust tunda - väga maitsvad, seda ma kinnitan, aga kahjuks on lugu selline, et minu ainevahetusele need asjad hästi ei mõju. Pähklid, mandlid, juust jms tekitavad mul suuremat söögiorjust ja lisaks rikuvad need ära ka mu range lchf-i abil ilusaks tuunitud veresuhkru- ja ketoosinumbrid. 

Aga nüüd ka eeskujulikumaid toidupilte:


Küll on hea, kui sügavkülmas on karpide viisi kondipuljongit. Portsjon potti sulama ja kuumaks ning seejärel roosat soola ja tükk võid sisse ning saumiksriga vahtu. Hea kosutus ja tervistav elektrolüütide kokteil!


Rostbiif Hiiumaa maheveise lihast ja hapukapsas


Üks hommikusöök: rasvakohv, avokaado, munapuder (2 keedumuna, võid ja soola kahvliga püreeks), üks karp makrellifileed tomatis (Prismas, kalakonservide letis).



Sekka paar kassipilti ka - mu kass on minu pealelõunase töölt kojujõudmise kõige mõnusama kohvihetke "segaja" - nii kui minul on kohvitass käes, arvab ta, et see on tema aeg, iga päev. Ronib sülle, lööb nurru, tahab mängida. Aga armas temast muidugi :)

(Säilituskarbid ja suured küünlad Hemtexist).


Siin on ühed laste trennieelsed lõunasöögid, mis ma neile valmistasin - tegin keto-pannkookide retsepti järgi wrapid (ühe wrapi jaoks: 1 muna, 1 spl kookosjahu, 1 spl sulavõid, 1 spl vett), täidiseks läks salatileht, suitsulõhe, avokaado, kurk, salsakaste, hellmans majonees. 



Sellel pildil on rasvakohv ja sushi (nori, lõhe, kurk, mascarpone toorjuust+wasabi+soja)

Eelmine hommikusöök jätkub: munapuder ja avokaado-friikad (avokaadoviilusid praadisin ghee sees)

Avokaado-friikad on mu viimase aja suur lemmik. Uskumatu, kuidas täiesti pehme ja püree-konsistentsiga avokaado praadimise käigus oma maitset ja tekstuuri muudab. Muutub kõvemaks ja krõbedamaks, peale praadimist lisan roosat soola ja tulemus oleks pimetestis ilmselt täiesti tavaliste friikartulitega võrreldav (kui mu mälu mind ei peta tavafriikate maitse osas :) ). 

Tegin mingi päev avokaado-friikaid ka Jimmy Moore'i järgi peekonisse mähitult, siiski meeldivad mulle tavalised rasvas (ghee või peekonirasv) krõbedaks praetud avokaadofriikad rohkem.



See hommikusöök koosnes lisaks rasvakohvile, avokaado-friikatele ja avokaado-peekoni-friikatele veel lihtsatest pannkookidest kaneelivõiga.


Veel üks hommikusöök avokaado-friikatega, lisaks BLT - ehk bacon, lettuce, tomato  ehk peekon, lehtsalat, tomat ning omlett küüslaugumäärdega (riivjuust, kodune ülikange küüslauk, hellmanns majonees). 


Õhtusöögipilt koera keelelõmpsamise taustal :) Tundub, et läksin kaasa viimase moega instagramis - Austraalia lchf-ikad armastavad viimasel ajal oma toidupiltide taustale koera jätta. Miks ka mitte, minu kutsu teeb väga hea meelega pildistamise jaoks keelelõmpsamise nägu, kui ta selle eest tükikese pardifileed mu käest preemiaks saab :) Taldrikul on siis pardi rinnafilee viilud, tomat soola ja pipraga ning rukolalehed oliivõli ja palsamiäädikaga. Kõrval hapukapsas.

Koerapilte veel:

kaselehed juba maas ja kollased, ikka sügis mis sügis



Muruprojekt näeb hetkel välja selline - veidi hõre on ja lisaks on ka kergelt koera sissejoostud rajad sees, aga ikkagi roheline ja näeb muru moodi välja. Ideaalsest murust mõnusam on siiski koer hommikul lihtsalt uksest õue lasta - ei ole mul viitsimist ega kooliperioodil aegagi igal hommikul tunnike varem ärgata ja metsa koeraga kõndima minna. On nagu on.


LCHF pizza Raudalu Peetri Pizzast - esialgu tundub tilluke, kõigest 20 cm läbimõõduga, aga kuna tegemist on tõelise energiapommiga, siis mulle piisab tavaliselt üheks toidukorraks poolest pizzast. Terve pizza ärasöömine võtab pigem ägisema. Pizza koosneb: juustupõhi, selle peal pizzakaste ja siis lisandid (mul oli peekon, kana, paprika, oliivid, seened, kurk, sibul, pepperoni, jalopeno) ja kõige peal jälle juustu. Väga maitsev!


Siin on üks lambaliha õhtusöök hapukapsaga. Prismas olid normaalsema hinnaga lihtsad lambalihatükid marinaadis. Süsivesikuid ei olnud palju. Osad tükid olid ainult kondid, osad päris mõnusa hõrgu lihaga. Küpsetasin neid ahjuplaadil, 90 min 150 kraadises ahjus hõbepaberi all, lõpuks 15 min max kuumuse ja puhumisega ilma hõbepaberita. 


























Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar