teisipäev, 22. september 2015

Viimase aja toite ja tegemisi


Laupäevane veidi pikemat ettevalmistust nõudev hommikusöök: jalopeno-omletuffinid ja sushi ilma riisita (nori, soolalõhe, kurk, mascarpone+sojakaste+wasabi) ja rasvakohv


Esimest korda elus valmistasin ise soolalõhet. Prismas olid terved lõhed sooduspakkumises, otsustasin väljakutse vastu võtta :) Ise puhastasin ja ise fileerisin, ostsin omale hiljuti uued Fiskarsi noad, üks neist lõhe fileerimisnuga, see sai siis nüüd sisse õnnistatud. Lisaks ostsin ka kalaluude näpitsad, nendestki oli suur abi. Aega läks, aga asja sai.




Pool lõhest panin soola ja pipraga ahju (pildil) ja teise poole lõikasin õhukesteks viiludeks ja soolasin sisse (panin viilud klaasnõusse ja puistasin igale tükile roosat soola). Üllatavalt sai väga hea ja nagu "päris", seega tasub teinekordki teha.


Pühapäeval käisin koeraga metsas jalutamas :)

Metsas tuli mõte, et mul on isu LCHF-bounty järele :) Mõeldud-tehtud ja vägagi maitsev sai!

Üks laisa pühapäeva õhtusöök Nõmme kebabist: sõin ainult liha ja sinna juurde võtsin külmkapist oma tacokastet


Vahepeal olin tegelikult veidi hädas, et ei saanud kuidagi oma veresuhkrut ideaalsesse ketoosivahemikku 3.9-4.4. Tee, mis tahad, ikka olid numbrid 4.9-5.2. Küll kahtlustasin, et magasin halvasti, küll pidasin süüdlaseks stressi ja väikest külmetust. Tegelikult oli asi muidugi lihtsamast lihtsam: nagu ma juba sajaseitsmekümnekaheksandat korda ikka ja jälle uuesti pean avastama, ei talu minu keha väga hästi erinevaid piimatooteid. Sõin ju mitu päeva järjest nii hommikuks kui ka õhtuks oma uut lemmikut croque-monsieuri ehk kodujuustupätsikesi juustu ja singiga (millest on tingitud ka liiga vähene erinevate toidupiltide kogus viimasel ajal, sest iga päev sama croque monsieuri pilti polnud ju mõtet panna :) ) Kõike seda juustu sai liiga palju ja siis piisas juba ühest rangelt piimatoodetevabast päevast: hommikuks järgmisel pildil olev ja õhtuks ülejärgmise pilti söök ja saingi täna hommikul jälle ilusad näidud: veresuhkur suurepärane 4.4 ja ketoos 1.2. Arenguruumi veel ketoosinäidul on muidugi, aga tegelikult on veresuhkrunäit see kõige tähtsam näit üldse ja sellega võin rahule jääda.


Kindlapeale-keto-hommikusöök: peekon, praetud talumunad, avokaado, rasvakohv


Kindlapeale-keto-õhtusöök: hapukapsas ja kana poolkoivad (tund aega ahjus: sool, pipar, meira naturaalne broilerimaitseaine, koivad, või)


Selle õhtusöögi juurde jõin veel tassitäie kondipuljongit, mille sisse vahustasin võid.



Tänane õhtusöök, just lõpetasin (hommikusöök sama, mis eile): pardi rinnafilee, hapukapsas, kalamata oliivid, basiilik, tomat, oliivõli. Sellise õhtusöögi kõrvale jõin ka ühe rasvakohvi.

Ja kes eile sattus Dietdoctori rootsikeelset lehte vaatama, võis näha seal minu lugu. Dietdoctor ehk Andreas Eenfeldt kutsub inimesi üles oma edulugusid temaga jagama, olin juba ammu mõelnud talle saata oma loo, aga nüüd siis lõpuks tegin teoks ja nagu näha, läkski see avaldamisele. Kes lugeda tahab, siis soovitan kasutada google-translate'i rootsi-inglise suunal (rootsi-eesti suund kahjuks ei toimi selliselt, et midagi oleks võimalik aru saada).







1 kommentaar:

  1. Kanakoivad on mul poiste lemmiktoit - peamine, et nahk mõnus krõbe tuleks. Nägin dietdoctori postitust ka - Eesti on nüüd kenasti kaardil olemas!

    VastaKustuta