1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

neljapäev, 27. august 2015

Toitude ja muid pilte

Viimaste päevade sööke ja jooke.

Siin on üks hommikusöök:
rasvakohv (kange must kohv mikserdatud extra virgin kookosrasva ja võiga, maitseks looduslikku kaneeli ja vanillipulbrit)
omlett (2 talumuna, 2 spl vahukoort, himaalaja soola, pipart)
täidis (100 g krevette, 100 g avokaadot, tomat, lehtsalat, majonees, tacokaste)

Sekka ka üks selfie prillipoest. Kaalun omale nimelt nende prillide ostmist. Praegu olen päev läbi läätsedega. Uute prillidega võiks ilmselt tööl ja väljas ka käia, saaksid silmad läätsedest puhata. Mulle viimasel ajal meeldivad just tumedate raamidega prillid.


Ja siin üks õhtusöök jälle:


Tumedal lehtsalatipadjal taco-hakkliha, st isetehtud taco-maitseainega on praetud Hiiumaa maheveise hakkliha, pärast segasin hulka 30% hapukoort. Peal on veidi cheddar vintage juustu ja punase sibula tükke. Kõrval värsket kurki, kalamata oliive ja üks tomat soola ja pipraga.


Magustoiduks "šokolaadikreem" - sulatasin 100 g kookoskreemi pehmeks ja segasin hulka Ceylon kaneeli, Bourbon vanillipulbrit ja mahedat toorkakaopulbrit.

Üldiselt ma mõtlen oma LCHF-toitumisest vägagi selle insta-tsitaadi vaimus:


Ehk et teiste inimeste patusöögid on minu igapäevased söögid - näiteks peekon, rasvane liha, kala ja mereannid, muna igal kujul ja lõputus koguses, või jms, siis muidugi päris kõiki lchf-i alla liigituvaid toite ei saa mina ega ilmselt paljud omale ikkagi suvalises koguses lubada. Üheks selliseks toiduks on minu puhul kindlasti kõikvõimalikud pähklid. Hoolimata nende suhteliselt madalast süsivesikusisaldusest. 

Seega järgmised pildid ongi mõeldud teadmiseks kõigile pähklisõpradele. Tegin poes käies mõned klõpsud oma lemmikpähklitest. Ma juba teadlikult neid omale liiga tihti ei osta, sest tean, et nii kui luban, tekitavad need mul liigset söögiisu. Aga no vahel ikka, kord kahe nädala jooksul või kord kuus või kuidas juhtub. Aga tean juba ette, kui ma siis söön juba paki oma lemmikpähkleid, siis tahaks ikka midagi veel ja veel (no näiteks mingit süsivesikuvaest jäätist, veini jms) ja ongi järgmine hommik veresuhkur üle 5 ja kaal ka kerges plussis. Hetkel on viimasest pähklipatust üle nädala möödas ja kõik jälle miinimumis õnneks :)

Need on sellised patuse naudingu reklaampildid - on küll väga maitsvad ja üsna süsivesikuvaesed, aga vähemalt minu puhul neid asju süües kaob ära LCHF-i suurim pluss, milleks on söögiisu loomulik regulatsioon. Kui söön muna ja peekonit, liha ja köögivilja, rasvakohvi ning viimasel ajal tundub, et isegi juustu saan jälle toiduvalmistamisel (mitte paljalt) kasutada, siis on kõik hästi ja söön parajas koguses ilma ennast sundimata - aga kui hakkan pähklitega mängima, siis ikkagi läheb asi käest. 

Makadaamiapähklid Maksimarketis, Selveris, Prismas, Konsumis

Brasiilia ehk parapähklid Rimis

Soolased ja röstitud makadaamiapähklid Selveri gurmeeletis

Soolased ja suitsuse maitsega mandlid Selveri gurmeeletis

Aga jätkame "korraliku toidu" piltidega. Siit tulevad minu tänased kaks söögikorda.

Hommikusöök:
Rasvakohv, omlett, avokaado ja lõherullid mascarpone-sojakastme-wasabi täidisega, see on minu puhul täiesti tavapärase 1000++ kalorsusega hommikusöök, hea toitev ja rasvane.


Õhtusöögiks sõin täna eelmiste päevade jääke - et külmkappi ruumi teha ja keegi pidi kõik need järelejäänud head asjad ju ära sööma :)

Samasugused lõherullid, nagu hommikul, samasugune rasvakohv, nagu alati. 
Hapukapsas.
Mõned viilud praetud paksu mahepeekonit.
Ja taldrikule tõstsin ka ühe burgerikotleti, aga seda ma enam ei jaksanud süüa, nii et suurema osa sellest sai koer omale :)


Peale nii maitsva kotleti söömist oli tal muidugi mõnus Hemtexi patjade vahele pikutama minna :)























Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.