kolmapäev, 3. september 2014

Hommikupuder kookosjahust


LCHF ja Paleo ringkondades liigub palju erinevaid kookospudrude retsepte. Kuna aga erinevad kookosjahud on väga erineva imavuse ja omadustega, siis ilmselt õnnestub iga retsept kõige paremini just kindla kookosjahuga. See retsept siin on EKO kookosjahuga, mis sisaldab sõltuvalt partiist 4 kuni 8,9 g süsivesikuid 100 g kohta.





Retsept pärineb kuulsalt rootsi LCHF- ja trenniblogijalt Cecilia Folkessonilt, soovitan tema blogi kindlasti vaadata ja lugeda (rootsi keele mitteoskajad saavad kindlasti abi google-translate rootsi-inglise keelesuunast): 



Vaja läheb:
2 muna
1,5 spl EKO kookosjahu
veidi roosat peensoola
veidi kardemoni
veidi Bourbon vanillipulbrit





Valmistamine:
Pane kõik koostisosad potti.
Lase madalal kuumusel pidevalt vispliga segades podiseda kuni sobiva konsistentsi saavutamiseni.
Kui puder on sobivas konsistentsis, tõsta kohe potist välja, kuna poti põhi on kuum ja siis valmib puder edasi ning võib liiga kuivaks minna.
Serveeri näiteks külmutatud mustikatega :)

Mulle maitses väga ning kõhtu täitis selline hommikusöök koos ühe rasvakohviga ideaalselt!






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar