1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

pühapäev, 5. juuli 2015

Viies juuli

Kuigi minu eilne päev kulges veidi liberaalsema LCHF-i vaimus, ootas mind täna hommikul kaalul meeldiv üllatus - nimelt kogu minu LCHF-ajaloo (2,5 aastat) madalaim kaalunumber. Olen niisiis tänaseks LCHF-i abil alla võtnud 33,4 kilo. Eks näis, mis nüüd edasi saab, loomulikult peab olema valmis ka edaspidi siia-sinna kõikumisteks - kuna ma ei ole nõus hakkama oma toidukoguseid praegusest vähendama. Aga kui minu praeguse hea enesetunde toitumise juures kaal veel edasi langeb, siis see on vägagi tervitatav. Aga põhiline ülekaal on mul siiski juba seljatatud ja peamine on, et LCHF-ist on saanud mulle kindel elustiil, ilma milleta ma oma elu enam ette ei kujutaks. Selline toitumine annab veel palju, palju muud peale kaalulanguse. Aga loomulikult, kes siis ei tahaks kaalus alla võtta, ükskõik on sul siis suur ülekaal või mõned ilukilod. Minu ideaalkaaluni oleks veel ligi kümmekond kilokest, aga eks ma vaatan, kuidas ennast tunnen ja mida kaal teeb. Praegune ehk eilne pilt on selline:



Minu tänahommikused veretesti numbrid olid kohe eriti "püüdlikud". Ega ma päris selliseid numbreid nüüd otseselt taga ei aja, mulle piisaks täiesti, kui veresuhkur oleks 4.4 ja ketoos 2, aga no las siis olla - mida rohkem seda uhkem :)


Ja tänane päevamenüü pilt näeb välja selline:


Kuna eile sai palju jalopeno-omletuffineid tehtud, siis täna sai neid veel omajagu söödud. Aga nüüd on need otsas, homsest jälle midagi muud pildil.

Hommikusöök: 3 jalopeno-omletuffinit, ca 100 g paksu peekonit, rasvakohv.

Õhtusöök: rasvakohv, 3 jalopeno-omletuffinit, krevetisalat (100 g krevette, 1/2 punast sibulat, 1/2 väikese sidruni mahl, tilli, 1 spl hellmanns majoneesi) ning magustoiduks veel 100 g kookoskreemi, mille sulatasin mikrolaineahjus pehmeks ja lisasin Ceylon kaneeli ja 1 tl želatiini (see viimane on kasulik luudele ja liigestele, on ilma maitseta ja kui kohe ära süüa, siis veel ei kallerdu).


1 kommentaar:

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.