1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

laupäev, 15. märts 2014

Ratatouille

Avastasin endalegi üllatuseks, et selle rohkem kui aasta jooksul, mil ma LCHF elustiili olen harrastanud, ei ole ma veel kordagi sellist lihtsat ja maitsvat köögiviljalisandit teinud:


Vaja läheb:
erinevat värvi paprikaid
kollast sibulat
1 suvikõrvits
1 munataim
oliivõli
veidi tomatipastat
1 tl sambal oeleki (väga vürtsikas tšillipasta - Tallinnas on seda kindlalt müügil Stockmannis, purgi hind jäi alla 1.50)
kanapuljongit

Valmistamine:
1. Esmalt koori ja viiluta sibul, prae see pannil oliivõlis pehmeks ning valmista sinna peale kohe kaste.
2. Kastme valmistamiseks vala sibulatele kanapuljongit, mille sisse lahusta veidi tomatipastat ja väga väikses koguses sambal oeleki. Kuumuta, kuni kastme koostisosad on omavahel segunenud.
3. Lõika ülejäänud köögiviljad parajateks tükkideks ning aseta ahjuvormi. 
4. Maitsesta soolaga ja nirista peale oliivõli.
5. Vala peale pannil olev kaste koos praetud sibulatükkidega.
6. Aseta eelsoojendatud ahju kuni paprikad on soovitud pehmusega (mulle meeldivad veidi krõmpsuvad paprikad, seega väga kauaks ahju ei jätnud).


Minu tänane õhtusöök, mille lisandiks oli seesama ratatouille: pardi rinnafilee (NB! see on kuu lõpuni Selveris püsikliendile soodushinnaga. See sai mul siis pannil praetud, balsamico kreemiga üle pintseldatud ja ahjus edasi küpsetatud), šampinjoni-koorekaste (pruunid šampinjonid sektoriteks lõigata, edasi võis praadida kuni vedelik on eraldunud, lisada vahukoort, soola, pipart ja kõige lõpus, kui juba kaste on veidi jahtunud, lisada kastme paksendajaks munakollast)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.