1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

neljapäev, 2. aprill 2015

Coppa Della Maga suhkruvabad jäätised


Sain väikese munadepüha-üllatusena Coppa Della Maga maaletoojalt testimiseks mõned suhkruvabad jäätised. Aitäh!

Nagu ma juba varem olen kirjutanud, meeldivad need jäätised mulle seetõttu, et need ei ole mitte ainult suhkruvabad, vaid nendes ei ole kasutatud ka mingeid kahtlasi aineid. Kõik koostisosad on head ja ehtsad: täisrasvane piim, täisrasvane vahukoor, 82% või ning magustajana korralik ja looduslik stevia-erütritooli segu.

Siiski ei ole need jäätised kõik päris süsivesikuvaesed, seega kes väga rangelt süsikaid piirab, olge tähelepanelikud. Aga vahel harva maiustamiseks on need jäätised kindlasti lchf-inimesele ideaalsed. 

Siin on süsivesikusisaldused 100 g kohta tõusvas järjekorras (info pärineb coppadellamaga.com lehelt):

Pistachio 8.4
Strawberry 9.5
Crispy Caramel 11.9
Amaretto 11.9
Crunchy Nougat 12.05
Yoghurt & Rose Petals 12.27
Grapefruit & Bergamot 13.18
Double Chocolate 13.3
Sesame & Honey 15.11
Coconut Flakes 16.43
Cherry & Cream 20.0
Classic Vanilla 22.1



Poes müügilolevad topsid on 500 ml ehk 320 g, seega näiteks terve tops pistaatsiajäätist annab ca 27 g süsivesikuid. Ma sain proovimiseks ka väikseid 100 ml / 85 g topse, aga saan aru, et poes on siiski müügil ainult suuri 500 ml topse. 



Mina maitsesin täna Crunchy Nougat, Double Chocolate, Sesame & Honey, Coconut Flakes ja Classic Vanilla. Kõik olid väga head! Kui ma nüüd paremusejärjestust peaksin tegema, siis esikohale jääks ikkagi eelmisel korral proovitud pistaatsiajäätis (nii maitse kui oma madalaima süsivesikusisalduse poolest) ja järgmiseks meeldis Classic Vanilla. Kahjuks on vanillijäätise süsivesikusisaldus sama suur kui tavalistel suhkrujäätistel :( . Aga väga meeldis ka Crunchy Nougat, Sesame & Honey ja kõik ülejäänud, mida proovisin.

Müüakse neid hetkel ainult Stockmannis, aga varsti võib leida ka Kaubamajast, Solarisest, Maksimarketist ja Konsumist. Päris kõiki sorte müügil veel ei ole. 

minu tänaõhtune jäätisetaldrik :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.