kolmapäev, 22. aprill 2015

Munapaast


Rootsi ja teiste maade LCHF-ringkondades on viimasel ajal populaarseks saanud munapaast, mille abil oma kaalulangust kiirendada või uuesti käima saada. Ma ise ei ole seda teinud, sest mulle ei meeldi ennast nii palju piirata :) But never say never, mine tea, äkki proovin siiski millalgi järele. Siis peab palju korralikke talumune varuma :)

NB!!! Oluline vahemärkus: igasugused paastud (rasvapaast, munapaast, perioodiline paast jm) sobivad inimestele, kelle organism on juba ketoosiga kohandunud, mitte algajatele!

Munapaastu puhul süüakse siis päevas 6-8 muna, iga muna juurde 1 spl rasva (näiteks võid) ja 30 g juustu igal toidukorral (maksimaalselt 210 g juustu päevas).

Munapaastu soovitatakse teha 5 päeva järjest, seejärel süüa 5 päeva range LCHF-i põhimõtete järgi ning seejärel veel 5 päeva munapaastu. Seega kokku 15 päeva.

Leidsin ühe enda umbes aastataguse hommikusöögi pildi - tundub, et olen ikkagi endale teadmata teinud mõnikord hommikusöögiks munapaastu :)

SIIT võib inglise keeles asja kohta pikemalt lugeda.


1 kommentaar: