teisipäev, 28. oktoober 2014

Odav ja tervislik: praetud broilerisüdamed ja hapukapsas

Siseelundid on hea ja odav kraam. Lisaks sellele sisaldavad need väga palju vajalikke aineid ning on seetõttu ülimalt tervislik valik. Täna tegin esimest korda elus praetud broilerisüdameid. Mõte tundus alguses võõristav, aga tegelikult maitses hästi. Broilerisüda sisaldab väga palju B12-vitamiini ning ka suures koguses rauda ja tsinki.

Pilt: http://ingakolhydrater.wordpress.com/2012/09/07/inalvsmat-naring-och-du/


Lapsena ja teismelisena olen maal vanaema-vanaisa juures kaasa löönud kõiksugu lihatoitude tegemisel - pasteet, sült, kopsupirukad, suitsuvorst, lihakonserv jne. Kõiki neid puhtaid maitseid tahaks tegelikult jälle kunagi proovida.

Aga oma tänased broilerisüdameid valmistasin nii:

Broilerisüdamed tuleb kõigepealt pooleks lõigata ja keskelt veri ja sooned eemaldada.
Peekonirasvasele pannile läks üks suur tükeldatud sibul ja veidi võid.
Praadisin sibula kuldpruuniks ja lisasin karbitäie broilerisüdameid (ca 600 g).
Praadisin need ka pruuniks ja pehmeks.
Maitsestasin roosa himaalaja soola ja musta terapipraga.
Kõrvale sõin värsket hapukapsast ja jõin ühe rasvakohvi kaneeliga (kange kohv, või, kookosrasv vahtu ja kaneel peale raputatud)






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar