1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

reede, 6. veebruar 2015

Juuksuri- ja iluteema

Sain täna ühe sünnipäevakingi juba varakult kätte - selleks oli käik uue juuksuri juurde, kus lasin omale teistsuguse soengu teha. Lõigati, triibutati, värviti üle, tehti hooldavat maski ja võib-olla midagi veel :) Lõpptulemus on igatahes selline:


Vana soeng oli mul tunduvalt pikem, vasakul sirgendamata kujul, paremal peale sirgendamist:


Igatahes uus soeng meeldib mulle rohkem. Laps arvas, et pidi olema nagu mu nooruspõlve piltidel :)

Aga kui juba selline ilu-tilulilu teema on üles võetud, siis kirjutan veel, mis tooteid ma kasutan ja kuidas ennast noorena hoida püüan.

Loomulikult on minu jaoks kõige-kõige tähtsam LCHF-toitumine, aga täna ma sellest ei räägi.

Alustame siis juustest. Minu lemmikud šampoonid-balsamid on Joico, Rich ja Aussie. Juukseid püüan pesta nii harva kui võimalik, aga viimasel ajal talve tõttu tuleb ikka üle päeva pesta, suvel sai pikemalt vahet pidada. Kuna mul on üsna metsiku loomuliku lokiga juuksed, siis viisaka välimuse saamiseks püüan neid ikka sirgendada :) aga iga päev ei jõua ka. Enne sirgendamist kasutan Rich juukseõli ja L'Oreali kuumakaitset, vahel värskendan juukseid got2b pulberlakiga.



Näonahka hooldan Dermaheal ja Filorga toodetega. Suurema osa valikuga võib tutvuda SIIN ja osta saab neid Tallinnas Dermamed kliinikust. Kasutan Dermaheal näopesuvahtu, Filorga silmaümbruskreemi, Dermaheal tundliku naha kreemi ja seerumit ning Dermaheal CC-kreemi. Lisaks umbes korra nädalas teen ka Dermaheali näomaski ning iga paari kuu tagant lasen omale mesoteraapiat teha. See annab mõnusalt värske olemise. 


Tavaliselt kasutan meikimiseks lisaks Dermaheali CC-kreemile veel silmapliiatsit, ripsmetušši ja huuleläiget. Need kolm viimast on küll alati üsna suvaliste brändide omad, kuidas juhtub ja mis parasjagu soodsam on. Ripsmetušš on mul praegu näiteks MaxFactor 2000 calorie. 

Õhtuti peale meigi mahavõtmist teen oma näonahale Filorga Lumitherapist aparaadiga valgusteraapiat:


Kehakreemi või koorijat vms ma ei kasuta, kuigi kapis on mul olemas küll üks Filorga kehakreemi pudel. Vahel saunas teen saunameega koorimist. Suvel, kui päikese käes olen, kasutan Filorga ja Dermaheali päikesekaitsekreeme ainult näole, et päike ei saaks pigmendilaike ega kortsukesi tekitada, aga mujale ma päevituskreemi ei pane ja lasen kehal loomulikul viisil päikesest D-vitamiini saada.

Parfüüm on mul hetkel Salvador Dali Sea&Sun:


Küünetehniku juures ei ole ma kunagi käinud. Tavaliselt on mu küüned loomulikul kujul, aga kui hoog peale tuleb, siis lakin ise küüsi (väga tihti seda hoogu ei tule küll). Aga kui lakin, siis eelistan erinevat tooni lillasid lakke :)
















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.