reede, 4. september 2015

Toidud ja toimetamised

Pühapäeval käisime lastega Nõmme Seikluspargis. Nemad on seal varem korduvalt turnimas käinud ja mina olen mitmeid kordi kogu seda põnevust puu alt pealt vaadanud - aga need korrad olid juba mitu aastat tagasi. See oli siis, kui ma olin veel 33 kg raskem ning poleks elu sees julgenud ennast mingi pisikese karabiini ja paari nööri hoolde jätta. Vaevalt et need rihmadki mulle siis üldse ümber oleksid läinud. Aga soov turnimist proovida muidugi oli. Nüüd siis lõpuks proovisin järele. Päris äge, peab ütlema!


Aga nüüd söömiste juurde. Eelmisel laupäeval tegin jälle väikse 36h paastupäeva - see lööb kohe kiiresti veresuhkru ja ketoosinäidud ilusaks ning annab hea ja värskendava energialaksu. Kaalule mõjub ka hästi :) Ning kes muretseb, et äkki on paastuks palju eneseületamist ja tahtejõudu tarvis, siis asjata - keto-adapteerunud kehale on väike paast väga lihtsasti teostatav, kuna keha on juba harjunud oma rasvavarudest energiat võtma. Paastu ja süsivesikuvaese toitumise kombineerimise kohta saab lähemalt lugeda tuntud Kanada diabeediarsti Dr Jason Fungi blogist: https://intensivedietarymanagement.com See on väga põnev lugemine ja dr Fung on viimase aja low-carb maailma suur tegija.

Pühapäeva hommikul peale paastu sõin omletti ja ilma riisita sushit, kõrvale rasvakohv:


Omlett koosnes 2 munast, 2 spl vahukoorest ja vahele läks veidi cheddari juustu.
Sushi norilehe vahele panin seekord avokaado, soolalõhe ja toorjuustukreemi (mascarpone toorjuust+wasabi+sojakaste).


Siin on pilt ühest kiirest õhtusöögist. Mitte et mu blogi lugejad veel vähe mu omleti ja peekoni pilte oleks vaadanud - aga ma tahan öelda seda, et LCHF ei tee vahet, kas on hommikusöök, lõunasöök või õhtusöök, ka väga lihtsalt ja kiirelt võib süüa. Igaks õhtusöögiks ei pea olema laual lambakarreed ega pardifileed :) Sel päeval oli mul nii kiire ja igaühel meie peres olid mingid omad õhtusöögisoovid, seega mina sõin siis jälle cheddariga omletti ja rakvere kodust soolapeekonit. Üks tomat soola ja pipraga ka kõrvale. Hea lihtne, kiire ja toitev.

Esimesel septembril käisime kooliaasta alguse puhul Babybackis söömas. Võtsin medium rare veiselihatüki koos peekoniviiludega ja kõrvale kartulite asemel topelt cole-slaw. See oli päris mõnus õhtusöök, aga cole-slaw salatit ma muidugi nii palju ei söönud, kui mulle ette toodi. Tundus liiga magusavõitu. See-eest sõin kodus ühe võitüki magustoiduks :)


Ja siin on veel mõned söögipildid:


Ahjulõhe tilli ja sidruniga ning hautatud romanesco-broccoli riivjuustu ja ohtra võiga.


Hommikune rasvakohv, 2 kookosjahust keto-pannkooki (1 muna, 1 spl sulavõid, 1 spl Amanprana kookoskiujahu, 1 spl vett), avokaado ja tuunikalasalat (tuunikala oliivõlis, keedumuna, roheline sibul, hellmanns majonees ja tacokaste).


Jääkide-õhtusöök: eelmise päeva lõhe ja romanesco cheddariga, lisaks mõned viilud paksu peekonit (Haabersti Rimi talutoodete letis on paksude viiludena mõnus mahepeekon). Juurde veidi hapukapsast.





















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar