1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

kolmapäev, 12. veebruar 2014

Vürtsikas hakkliharoog (Jamie Oliver)

Täna leidsin lõpuks ka Tallinnast üles maheveise hakkliha, mida ma muidu Hiiumaalt olen ostnud. Tuleb välja, et seda müüakse kogu aeg Haabersti Rimis, lihtsalt mina polnud kursis ;) See on tõesti suurepärase maitsega hakkliha ja otsustasin sellest valmistada üht Jamie Oliver hakkliharooga, mida olin teinud ka "ennemuistsel ajal" ehk siis enne oma LCHF-elu.

Originaalretsepti leiate siit:  http://www.foodnetwork.ca/recipe/super-fast-beef-hash-jacket-potatoes-goddess-salad-lovely-butter-beans-and-bacon/11977/ (ja ma tegin sealt siis ainult seda beef hashi, mitte neid lisandeid sinna juurde, see-eest tegin ma seda igaks juhuks topeltkoguses hakklihaga - et ikka jaguks).


Vaja läheb:
umbes 1 kg veise hakkliha
1 punane sibul
3 varssellerit
2 porgandit
4 küüslauguküünt
värsket tüümiani ja rosmariini
6 spl worcestershire kastet

Valmistamine:
Puhasta sibul, varsseller, porgand ning viiluta need köögikombainis õhukesteks viiludeks.
Prae hakkliha koos väikse pundi tüümianilehtedega pruuniks, maitsesta soola ja pipraga ning vajadusel lisa rasvainet (see maheveise hakkliha on kahjuks väga väherasvane, ma lisasin sinna juurde oliivõli).
Kui liha on pruun, lisa ka rosmariinilehed ja worcestershire kaste ( 1 kg hakkliha kohta 6 spl kastet teeb väga vürtsika maitse, originaalretseptis on aga lausa poole kilo hakkliha kohta sama kogus).
Seejärel lisa õhukeseks viilutatud porgand, sibul ja seller ning lase veel veidi kaane all haududa, sega aeg-ajalt.
Kuna köögiviljad on väga õhukeseks hautatud, siis nad enam pikka valmimist ei vaja.
Serveeri tüümianiokstega (originaalis peterselliga).


Siin vaagna peal on terve retseptis toodud kogus, söönuks sai meil sellest 2 täiskasvanut ja 2 last ning umbes kolmandik sellest jäi veel ülegi. Kõigile meeldis väga ning söödi meil seda koos 30% hapukoorega.

Arvutasin ka välja, et ühes 250 g portsus on süsivesikuid umbes 10 grammi.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.