1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

kolmapäev, 7. mai 2014

Hommikukuklid

Suussulavad ja õhulised LCHF-kuklid!

Foto: Meeli Küttim, nõud: Sinikirja, linikud: Hemtex


Vaja läheb:
50 g võid
2 muna
2 dl rasvast maitsestamata jogurtit (nt lindahls venepärane vms)
0,75 tl soola
2 tl küpsetuspulbrit
2 dl mandlijahu 

1 dl pofiberit 
2 spl fiberhuski
mooniseemneid


Valmistamine:
Sega omavahel munad, poolpehmeks sulanud või ja maitsestamata jogurt.
Sega omavahel kuivained ning sega kõik omavahel.
Lase taignal 5-10 minutit seista, et pofiber ja fiberhusk jõuaksid paisuda.
Vormi 6 pallikest ja raputa peale mooniseemned. 
Küpseta 175 kraadi juures 15-20 minutit.












3 kommentaari:

  1. Tere. Teen pidevalt küpsetisi ja olen teinud erinevaid leibu teie retseptide järgi.... aga täna tahtsin proovida teha neid kukleid.... retsept on väga segane, ma ei saa aru kuidas ma pean mõõtma jahu detsiliitrites. Guugeldades leidsin kuidas grammidesse arvestada. No tegin siis nii... aga ikka jahu tundub olevat liiga palju.... :( panin siis taignele vett juurde) ei tule välja midagi. Ma ei saa aru sellest retseptist üldse, see taigen ei tule selline nagu peab ja kui ma terve elu olen küpsetanud ja mitu aastat juba LCHF asju,siis see kukkel on esimene asi, mis mul ei tule lihtaslt välja.... :(

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Segast ei ole selles retseptis küll midagi, kõik koostisosad on täpselt antud ju, tuleb vaid detsiliitri mõõdik omale osta ja siis täpselt mõõdikut kasutades retsepti järgida,st kõiki toiduaineid täpselt doseerida. NB! tavalise psülliumiga need kuklid ei tule välja, tuleb kasutada Fiberhuski ja kindlasti ka Pofiberit. Kui oma äranägemise järgi retsepti muuta, nt jahu ja vett suvaliselt panna, siis ei saagi ju tulla välja need samad kuklid kahjuks.

      Kustuta
    2. Siin üks mõõtelusikate komplekt, kõige suurem on detsiliitri mõõt. 1 dl = 100 ml. Ka kõik minu retseptide supilusika ja teelusika mõõdud on mõeldud ametlike mõõtude järgi, ehk spl = 15 ml ja tl = 5 ml.
      http://www.koduekstra.ee/et/a/mootelusikate-kompl-4-lusikat-plastist

      Kustuta

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.