1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

neljapäev, 21. august 2014

Halloumi kuklid


Avastasin enda jaoks Halloumi juustu alles hiljaaegu ja tuli välja, et see on tõesti täpselt nii hea, nagu kõik kiidavad :) Siis üsna juhuslikult leidsin ühes rootsikeelsest FB-grupist ka Anna Halléni raamatust ülespildistatud Halloumi kuklite retsepti. Täna katsetasin seda ja mulle meeldis - väga mõnusad õhulised kuklid! Soojana maitsesid need natuke nagu rasvas keedetud sõõrikud või umbes nii. Retsepti autor ütleb, et neid kuklikesi võib säilitada sügavkülmas ning seejärel näiteks leivarösteris või ahjus üles sulatada. 

Mulle meeldis ka see, et nendel kuklitel ei olnud seda tavalist munamaitset, mis muidu kõigil lchf-leibadel juures on. Lisaks meeldis see, et lõpuks ometi on mul retsept, mille juures saan ära kasutada kõik munavalged, mis mul tavaliselt üle jäävad (kastmete pakendamiseks kasutan tihti  munakollaseid).

Retsept ütleb 10-12 tk, ma tegin ilmselt suuremad, tuli 9 tk

25 g võid
200 g halloumi juustu
3 munavalget
näpuotsatäis soola
1,5 spl FiberHUSKi
2 spl seesamiseemneid + veidi veel pealeraputamiseks
0,5 dl vahukoort

1. Pane ahi sooja 200 kraadile. Pane valmis küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaat.
2. Sulata või ja lase sel jahtuda.
3. Riivi halloumi.
4. Vahusta munavalged koos soolaga kõvaks vahuks.
5. Sega omavahel hoolikalt halloumi, munavalgevaht, fiberhusk, seesamiseemned, vahukoor ja sulavõi. Lase 5 minutit seista, et fiberhusk saaks paisuda.
6. Tõsta kuhjakestena ahjuplaadile (ma tegin neid nagu kotlette - voolisin pallid ja vajutasin lamedaks) ja raputa peale veel seesamiseemneid.
7. Küpseta 15-20 minutit, kuni on kuldpruunid.

enne ahju panekut




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.