1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

neljapäev, 18. september 2014

Üks päevamenüü

Minu tänased söögid:

Hommik/lõuna:
Siin on siis:
rasvakohv (kange must kohv blenderdatud koos taluvõi, kookosrasva ja veidikese vahukoorega)
õhuke pannkook süsivesikuvaba vahtrasiirupimaitselise pannkoogisiirupiga
paar juustunoa viilu maasdamer juustu
üks tükk mahe-suitsuliha
2 võis praetud talumuna
(tavaliselt ma söön hommikul veidi vähem, aga täna oli korraga nii palju häid asju ja tahtsin kõike maitsta)


Õhtusöök:
Siin on:
Cole-slaw salat (riivitud kapsas+punane sibul+hellmanns majonees)
Kotlet
Hellmanns majonees koos süsivesikuvaba BBQ kastmega


Kotlettide retsept
1 kg hakkiha (mul oli pool kilo maheveise- ja pool kilo seahakkliha)
2 muna
1 dl vahukoort
1 suurem sibul (tükeldatud)
1,5 tl EKO fajita maitseainet 
veidi musta pipart

Sega taigna koostisosad. Vormi kotletid ja prae pannil võis või searasvas mõlemalt poolt pruuniks. Mina kasutasin ümmargust silikoonist pannkoogivormi, et nad kõik ilusa kujuga jääksid. Sellest kogusest tuli mul 9 kotletti. Peale praadimist pane kotletid umbes 15 minutiks 200 kraadisesse ahju.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.