1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

esmaspäev, 30. detsember 2013

Kookospannkoogid


4 muna
4 spl kookosjahu
4 spl kookosrasva (mul olid kuhjaga lusikatäied, tuli ligi 80 grammi)
1-2 spl vahukoort (mul läks 20 grammi)
2 spl fiberhuski (originaalretseptis seda ei olnudki, ma siiski panin, et paremini koos püsiksid)

Sulata kookosrasv pannil ja sega samal ajal omavahel ülejäänud koostisained. Kui sulanud kookosrasv on veidi jahutunud, lisa ka see taigna sisse. Prae samal pannil, millel kookosrasva sulatasid pisikesed, 1 supilusikatäiest taignast pannkoogid. Vähemalt minul õnnestusid need väga hästi, olid kergesti pööratavad ja maitse oli oivaline. Meeldisid väga ka lastele! Sõime vahukoore ja suvel külmutatud mustade sõstardega.

praadimine
 
retseptis toodud kogusest sai nii palju pannkooke
 

Originaalretsept asub siin: http://www.annahallen.se/hur-ser-min-semelfrossa-ut

5 kommentaari:

  1. Proovisin retsepti järgi teha, tainas tuli paks nagu kitt. Kas sa oled kindel, et panid fiber huski 2spl täit? See tundus mulle paisuvat kiirelt ja palju, nii et sai vist palju.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tere, vabandan väga hilinenud vastuse pärast. Ma tegin kindlasti täpselt selle retsepti järgi, aga ilmselt on kookosjahud väga erinevad, osad paisuvad rohkem, osad vähem.

      Kustuta
  2. Lisasin viimases hädas taignale kruusitäie vett, siis sai päris hea tainas, kuigi ikka üsna paks. Tulid paksud pannkoogipätsid. Maitse oli mõnus :)

    VastaKustuta
  3. Mul ka paisus kookosjahu nii palju et läks selle koguse peale väga paksuks. Olin siis loominguline. Hehh.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mulle tundub, et erinevad kookosjahud paisuvad erinevalt. Tegin eile just ühed rabarberi-kaneelimuffinid (retsept siin blogis olemas) ja kasutasin mingit teist kookosjahu, mis mulle kingiti - jäid hoopis kuivemad ja teistsugused kui oma kookosjahust tehes.

      Kustuta

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.