esmaspäev, 23. detsember 2013

Šveitsipärane pikkpoiss

Täna jagan taas üht mõnusat pikkpoisi retsepti, mis pärineb Sten Sture Skaldemani raamatust "GI-null! Naistele, kes soovivad end saledaks süüa" (teen mõnele kirjastusele vihje, et eesti naised tahavad ka seda raamatut lugeda, ehk siis saame ka varsti eestikeelsena selle suurepärase raamatu!). See raamat sisaldab palju retsepte ja erinevaid LCHF-toitumissoovitusi, sõltuvalt sellest, kas sul on vaja langetada 50+, 25+ või 10+ kilo. Ma just lõpetasin selle lugemise ja olen vaimustuses!



Šveitsipärase pikkpoisi jaoks läheb vaja:

1 kg hakkliha (ma kasutasin Hiiumaa maheveise hakkliha, lihtsalt super! aga ma ei tea, kas seda ka kusagil mujal peale Hiiumaa A&O poodide müüakse)
2 pk krõbedaks praetud peekonitükke
4 muna
8 dl riivjuustu
4 dl vahukoort
2 tükeldatud sibulat
soola, pipart, prantsusepäraseid ürte (ma kasutasin pizzamaitseainet)

peekon
 
Valmistamine:
 
1. Prae peekon, tükelda sibul
2. Sega kausis ühtlaseks taignaks hakkliha, peekon, sibul, riivjuust, muna, maitseained, vahukoor.
3. Aseta küpsetuspaberiga kaetud ahjuvormi ja küpseta 200-kraadises ahjus umbes 1 tund.
4. Serveeri koos toorsalatiga ning näiteks hellmanns real majoneesist ja rimi eco tacokastmest kokkusegatud kastmega.
 
 
 
 
 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar