1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

esmaspäev, 20. oktoober 2014

Õhtusöögiks taco-hakkliha


Minu tänane õhtusöök:
1 avokaado
veidi punast paprikat, lehtsalatit
Saaremaa kodune hakkliha isetehtud tacomaitseaine ja 30% hapukoorega
veidi Saaremaa riivjuustu
veidi Rimi ökoloogilist Chunky Salsa kastet

Sinna juurde jõin ühe rasvakohvi.

Hommikusöögiks oli ka üks rasvakohv ja kaks suurt praemuna veidikese sulatatud juustuga.

Taco-maitseaine retsepti jagasin esimest korda siin  ja see pärineb algselt Åse blogist 56kilo.se
Aga mul oli see nüüd otsa saanud ja tegin täna uuesti ja seekord topeltkoguse:


3 tl roosat soola
2 tl küüslaugupulbrit 
4 tl tšillipulbrit (siin on mõeldud puhast tšillit, mitte tšillimaitseainet)
2 tl vürtsköömne pulbrit 
2 tl sibulapulbrit
4 ml ehk veidi vähem kui 1 tl cayenne pipart
4 tl paprikapulbrit


Mulle tundub, et paras kogus seda taco-maitseainet minu tänase 900 g hakkliha juurde oli umbes 4-5 tl. 





3 kommentaari:

  1. Ma tegin ka nii taco kui fajita segud valmis. Isegi suitsutatud paprika pulbrit sain ja see oli täna kaelakarbonaadiga super! Nagu bbq liha sai. Igatahes hakkas mul lausa õudne, kui SM segude koostist lugesin http://kaunimaks.blogspot.com/2014/10/maitseained.html

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Need Santa Maria segud on jah nii magusad ja lisaainetega nagu määriks kummikommi liha peale :) Suitsutatud paprika meeldib mulle ka, olen seda praetud kana kintsulihale pannud. Meil on seda suitsumaitselist magus-teravat paprikat lchf poes ka olemas.

      Kustuta
    2. Ma leidsin Liivalaia nurgal olevast piprapoest ja Marks&Spenceri toiduosakonnast.

      Kustuta

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.