1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

reede, 20. märts 2015

Uus mänguasi - ketoosimõõtja

Lugesin Keto Clarity't ja tellisin omale selle raamatu mõjul Freestyle Optium ketoosimõõtja (ebay'st) - et siis lõpuks ka teada saada, kas või kui tugevas ketoosis ma tänu oma LCHF-toitumisele üldse olen.


Kartsin küll, et ega ma vist eriti ei ole - teisipäeval sõin ju Coppa della Maga jäätist ja kolmapäeval liialdasin veidi Questbaridega. Mõlemad asjad on küll süsivesikuvaesed, aga mitte just päris süsivesikuvabad. Eile ja täna siiski sõin tavapäraselt oma range joone järgi (hommikuks rasvakohv, avokaado, munad, tursamaks; pärastlõunal rasvakohv ja õhtul söön veel lõhet, brokolit ja hapukapsast) aga siiski sain praegu tulemuseks tugeva 4.1 (Andreas Eenfeldt ütleb, et optimaalne ketoos on 1.5 - 3.0). 

See näit on siis võetud täna pärastlõunal peale rasvakohvi joomist (kookosrasv teatavasti mingil määral tõstab ka kohe ketoonide taset veres kunstlikult). Vaatame, mis tark aparaat mulle homme hommikul ütleb.

Ega ma oma vereketoone niimoodi igapäevaselt ja pidevalt mõõtma küll ei jää, aga vahelduseks päris huvitav vaadata, et mis seis siis on. Need ketooni testribad on kahjuks üsna kallid, ühe testi hinnaks tuleb veidi üle 1 euro.  Aga vahepeal võib huvi pärast muidugi jälgida, mis seis on :)







1 kommentaar:

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.