1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

teisipäev, 23. detsember 2014

Range LCHF jõulutoidud

Harrastan praegu hoolimata jõuluajast vägagi ranget LCHF-i - ei söö piimatooteid (peale või), ei joo alkoholi, ei söö pähkleid-mandleid. Täna-homme teen küpsetistest vaid ühed keto-piparkoogid ja see on kogu mu jõuluaja küpsetamine. See retsept tuleb hiljem.

Teen oma ranget ketot põhiliselt enesetunde pärast - mu meelest on ketoosiga kaasnev energia lihtsalt parim :)

Aga ega ma sellepärast veel näljas ei ole :) Toidulaud on mul endiselt maitsev ja isuäratav ning kogustega ma ei koonerda.

Minu eilne õhtusöök:

Kodune sült, ahjus küpsetatud rasvane sealiha, värske hapukapsas, tomat, punane sibul
(sellele õhtusöögile eelnes veel üks tubli "lusikas-püsti-rasvakohv")

Tänane hommikusöök:

Avokaado, tuunikalasalat, punane kalamari, rasvakohv kaneeliga

Tänaseks õhtusöögiks tulevad rootsi lihapallid koduse hautatud hapukapsaga.



Minu õhtusöök: kodune hautatud hapukapsas 
(pooleldi hautatud, homme jätkame), rootsi lihapallid ja kodune pasteet








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.