1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

teisipäev, 30. juuni 2015

2014 versus 2015



Eelmisel suvel harrastasin ma liberaalsemat LCHF-i ja sellest tulenevalt olin 4 kilo raskem kui praegu, mil ma vägagi rangelt LCHF-ist kinni pean. Eelmisel suvel tarbisin igapäevaselt palju vahukoort, pähklijahusid ja magustajaid ning üsna tihti (1-2 korda kuus) sattus sisse ka täiesti LCHF-vabu päevi - kui mu mälu mind nüüd ei peta.

Siiski ei juhtunud minuga midagi väga hullu, suurem osa minu LCHF-kaalukaotusest ju püsis kenasti, aga olin siiski täpselt 4 kg raskem kui tänasel päeval.

Leidsin eelmisel suvel ühest Hiiumaa kaltsukast need kenad lühikesed teksad - mis mulle sel hetkel väga hästi jalga ei mahtunud, aga kuna need mulle nii meeldisid, siis poodi ma neid ka ei jätnud. Lootsin, et ehk ikka kunagi lähevad ja praegu on ideaalsed :)

Alates 2014 sügisest olen rangemat joont järginud jälle - LCHF-vabu päevi tuleb üliharva sisse ning igapäevaselt ei tarbi ma "LCHF-i halli alasse" jäävaid toite, neid, mis just minul isiklikult ülesöömist tekitavad. Juust, pähklid, vahukoor, küpsetised, vein.

Seepärast ma ütlengi alati, kui keegi küsib, mida siis ikkagi LCHF süüa lubab, et see on igaühel erinev. Me alustame kõik materjalist LCHF Algajatele, aga mingi aja pärast võib igaüks oma LCHF-i ise just selliseks kohandada, nagu talle kõige paremini sobib - mis just tema jaoks kõige soodsam on - enesetundele, tulemustele, järjepidevusele. Igaüks peab selle oma nahal järele katsetama, mis talle sobib ja mis mitte. Mul on näiteks nii, et omleti sisse võin vabalt paar spl vahukoort panna, aga nii kui hakkan juba kohvi vahukoorega jooma, siis ei saa enam pidama ja võin ka terve 400 ml paki päeva jooksul ära tarbida. Või Bakery+ magustaja ja Bourbon vanillliga vahustatud vahukoor - see on nii maitsev - loomulik magus maitse ja vanilliaroom, et võingi sööma jääda seda. Kahjuks maitseb liiga hästi, nii et kindlam on vältida ja muna ning peekonit edasi süüa :) Aga see, et need toidud minu kaalukaotusele kaasa ei aita, ei tähenda veel, et see kõigil täpselt samade toitudega täpselt samamoodi oleks. Eks igaühel on oma kivid ja kännud, mis tuleb üles leida, et enam nende otsa mitte komistada.

Teine asi, mis on üsna huvitav, et nii väike kaaluvahe (4 kg) tegelikult kehakuju nii palju on suuteline muutma. Ja nagu ma olen öelnud, ei ole ma mingi trennihunt, natukene tasa ja targu käisin vahepeal jõusaalis ja jalutan ning sõidan jalgrattaga. Aga see on rohkem värske õhu hingamine kui trennitegemine mul. Seega ilmselt tuleb ikka see aastane teksapükste areng peekoni ja rasvakohvi arvele kirjutada :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.