1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

esmaspäev, 29. juuni 2015

Esimene rannailm ja päeva söögid


Täna oli minu Hiiumaa-suvepuhkuse esimene rannailm, ei olnud küll liiga palav, aga sain mõnusalt kolmveerand tundi päevitada (looduslik D-vitamiin!!!) ja lapsed käisid vees ka ära. Igatahes Hiiumaa suvi on ilus ja chill! 

Tänane päev algas samasuguse hommikusöögiga nagu eile. Kuna kohalikus kaupluses õhukeseks viilutatud peekonit ei müüda, siis avastasin enda jaoks terve tükina müüdava Rakvere koduse soolapeekoni - see on väga, väga maitsev! Lõikan ise parajad viilud ja praen neid võis, mmm kui hea ja soolane.


Hommikusöögi pildil on: Rasvakohv, soolapeekon, avokaado, omlett (2 muna + 2 spl vahukoort), Bearnaise kastet


Õhtusöögiks tegin kotlette (2 kotletti jaoks kasutasin 200 g Hiiumaa maheveise hakkliha, 1 munakollase, 2 spl vahukoort ja maitseaineid), kõrvale peenralt 2 salatilehte, veidi Bearnaise kastet ja hapukapsast, kõrvale rasvakohv. 

Tundub, et söön üsna palju, aga kaal on praegu taas minu LCHF-ajajärgu kõige madalamal tasemel, nüüd on põnev jälgida, kas ja mis edasi saama hakkab. Tegelikult oleks ju tore öelda hoopis, et olen 40 kg alla võtnud, aga hetkel on mu skoor siiski endiselt -33 kg :) Aga eks näis - praeguste koguste ja toitainevahekordade juures tunnen end väga hästi ja energiliselt, siit koomale tõmbama ei tahaks hakata. Tunnen, et erilist powerit annab mulle mu päeva teine rasvakohv. Praegu puhkuse ajal söön esimese toidukorra umbes kella 9-10 ajal ja teise umbes 5-6 ajal õhtul. 

Liikumisega on nii ja naa - kui tuju tuleb, teen pikemaid jalgratta- ja kõnniringe (kuulan samal ajal erinevaid LCHF-podcaste - viimase aja lemmik on "Ask prof Noakes"), mõnikord teen kodus mitmeid kätekõverduste ja kükkide seeriaid. Ikka iga päev natuke liigutan end. Aga seda liikumist ma siiski kehakaaluga kuidagi ei seosta, trenn teeb enesetunde heaks ja vormib keha, aga kehakaalu paneb siiski paika toitumine või nagu ütleb Dr Tim Noakes - Kui sa pead sellepärast trenni tegema, et oma kaalu kontrollida, siis on su toitumine vale :)









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.