1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

teisipäev, 30. juuni 2015

Päevamenüü 30.06.


Minu tänane hommikusöök oli sama, mis eilegi: rasvakohv, avokaado, paksud peekoniviilud ja omlett (2 muna + 2 spl vahukoort). Pilt on ka eilsest hommikusöögist - tänane erinevus seisnes vaid selles, et Bearnaise kastet unustasin omletile peale valada, seega sai tänane hommikusöök mõnevõrra "rasvavaesem" :D

Õhtusöögiks sõin 3 kana poolkoiba (maitsestatud soola, pipra ja tandoori maitseainega, igale tükile võitükike peale ja tunniks ajaks ahju kuni kananahk on krõbe ja kanakoivad nii pehmed, et liha kukub kondi küljest lahti), lisaks sõin hunniku värsket hapukapsast ja taldrikul on ka otse peenrast korjatud paar värsket salatilehte. Peale praadi järgnes rasvakohv kaneeliga.

Peale õhtusööki tegin umbes tunnise jalutuskäigu koeraga ja leidsin tee kõrvalt metsmaasikaid, mida ma ka ca 10 tk sõin. 

Ei olnud ausalt öeldes sellist tunnet, et ma ilma nende maasikateta nüüd elada ei saaks. Ma ei tunne küll mingit põhjust ennast oma toitumise pärast haletseda või et ma elu ei saaks nautida, kui ämbritäite viisi maasikaid või arbuusi süüa ei saa. Ma ei tunne, et oh ma vaeseke, pean maasikatest loobuma ja toituma peekonist, munast, avokaadost, kanast, kalast, lihast, krevettidest, võist, kookosrasvast, köögiviljadest. Täitsa rahul olen omadega hoopis :) Kõht on nauditavat toitu täis ja tuju hea!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.