1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

esmaspäev, 22. juuni 2015

Coca zero test



Mulle on varasemal ajal Coca-Cola Zero hästi maitsenud, isegi väga. Nüüd ma oskan muidugi sellest väga hästi aru saada, et hoolimata Coca zero 0 kcal 0 g süsivesikusisaldusest, on tegemist siiski puhta mürgi ja keemiakokteiliga. Selle magustajaks olev asparataam on kaugel ohutust ja looduslikust magustajast. Siiski, vahel harva, näiteks soojal suvepäeval meeldib mulle mõte sellest, et võiksin juua ühe jääkülma coca zero. Otsustasin teha täna endaga inimkatse ning juua üle hulga aja 0,5 l coca zerot ja mõõta sealjuures oma veresuhkrut ja ketoonide taset.

Sellised olid minu mõõtmistulemused ENNE "puhta mürgi" joomist:



Veresuhkur 3.9 ja ketoos 3.4 (head ketoosiga kohandumise märgid on veresuhkur 4.4 ja vähem ning ketoonid ca 2 ja üle selle. Minu coca zero-eelsed näidud olid seega ülimalt head. )

Lootsin väga, et need näidud  peale "puhast mürki" ehk peale coca zero joomist halveneksid, aga kahjuks sellist õppetundi ma ei saanud. Poolteist tundi PEALE poole liitri coca zero joomist olid näidud sellised:


Veresuhkur 3.8 (juba veidi liiga madal) ja ketoos 3.7.

Nii et kahjuks ei saanud ma sarnaseid tulemusi, nagu Dietdoctor oma testis Pepsi Maxiga (tal jäi veresuhkur samale madalale tasemele, aga ketoonide arv veres langes peale pepsi maxi joomist, st rasvapõletusrežiim nõrgenes).

Siiski pean ütlema seda, et hoolimata sellest, et see zero ei teinud midagi halba mu ilusatele veretesti näitudele, tekitas selle joomine mulle siiski halva enesetunde. Jätkan edaspidigi selle vältimist ja luban seda omale vaid ülimalt harva. Praegu tundub, et õnneks on minu maitsemeel vist muutunud ja Vytautas soolane vesi tundub palju ahvatlevam kui coca zero. 

(Esimese pildi taustal paistvad kardin ja linik on loomulikult pärit Hemtexist)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.