1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

teisipäev, 14. jaanuar 2014

Aastapäev

Täna täpselt aasta tagasi alustasin oma kaalulangetamist. Olin juba aastateks oma ülekaalule käega löönud ja sellega vaat et leppinudki, aga täpselt aasta tagasi, 14. jaanuaril 2013, mõtlesin arglikult, et kui äkki prooviks siiski korra veel. Mingit suurt usku mul oma tegevuse õnnestumisse sel hetkel kindlasti ei olnud. Ei olnud mul ka kohe LCHF-i veel abiks. Esimestel nädalatel lugesin nutridata abil kaloreid ja kõht oli tavaliselt tühi. Aga õnneks avastasin juba paari nädala pärast LCHF-i. Sealt edasi läks juba kõik lepase reega ja mul tekkis ka lootus, et nii võib tõesti oma ülekaalust lõpuks jagu saada.

Esimesed 20 kilo langesid väga kergesti. Tegin kõike täpselt nii, nagu algajate materjalis kirjas on. Väga hästi toimis, esimese 20 kilo kaotamisel ei tulnud mul isegi mitte ühtegi null- ega plussnädalat. Seda võite siit graafikustki näha, et esimene pool on läinud üsna sirges joones.

Kui 20 kg oli langetatud, olin poole peal. Sealt edasi on kaal tunduvalt jonnakamalt alla läinud. Eks mul omal ole ka juba nende heade liberaalse lchf-i juurde kuuluvate toitudega hammas verele läinud – kõiksugu mandlijahust küpsetised, pähklivõid jne. Kahjuks nende asjade üleliigne tarbimine ei lase vähemalt minu kaalul langeda. Seega teises pooles on ette tulnud palju null-nädalaid, kui kaal on seisnud ja ka plussnädalaid. Sest ega lchf ei ole ometi mingi imerohi – kui ikka lubatud asju väga palju süüa, siis ka kaal tõuseb. Õnneks on alati pärast väikest plussi lihtne võimalus jälle rangemat lchf-i harrastama hakata! Õnneks ei ole mul ka kuhugi kiiret, aja peale kaalulangetusega ma ei tegele.

Tänaseks olen siiski üle 30 kg kergem ja tahaks veel umbes 10 kg alla võtta. Eks näis, kuidas ja millal see õnnestub.

Nüüd, kui alustamisest on aasta möödas, on minust mulle eneselgi üllatuseks spordiklubi liige saanud. Olen juba nii mõneski trennis jõudnud käia ja peab ütlema, et väga meeldib. Kaugemaid järeldusi ei maksa sellest veel muidugi teha, eks aasta pärast ole näha, mitu korda trenni jõudsin ;)

Kindlasti tahan julgustada kõiki praegu aasta alguses kaalulangetamisega alustanuid. Kui sain mina, saate ka teie! Lugege ikka ja jälle läbi algajate materjalid ning kasutage oma kainet mõistust ja kuulake oma keha!
 
 
 

 

 

 

8 kommentaari:

  1. Nii tubli! Edu ja indu treengingutega. Sport on natukene nagu suhkus, kui maitse suhu saad, siis on jälle.raske loobuda ja ära öelda. Aga see suhkur on parem kui mistahes suhupistetav suhkur:)

    VastaKustuta
  2. Väga tubli oled! Edu edaspidiseks!

    VastaKustuta
  3. Pildid räägivad iseenda eest ja edu edaspidiseks!

    VastaKustuta
  4. Palju õnne! Lihtsalt imetlusväärne!

    VastaKustuta
  5. Tõeliselt tubli oled :) Tundub, et peab ka ikka täie tõsidusega alustama!

    VastaKustuta
  6. Väga tubli, eeskuju motiveerib :)

    VastaKustuta

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.