1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

kolmapäev, 1. jaanuar 2014

Rostbiif

Üks minu lemmikuid külmi lihatooteid. Mulle tundub küll, et kõige paremini oskab seda valmistada Stockmann Deli, aga seal oli aastavahetuse eel hullumaja ning rostbiifi polnudki. Seega tegin ise.

Pilt on võetud ja üks retsept on olemas ka Stockmanni kodulehel: http://www.stockmann.ee/portal/16396/, mina tegin teistmoodi seekord.


Võta veiseliha tükk (mul oli välisfilee), prae kuumal pannil igast küljest läbi. Maitsesta ohtralt soola ja pipraga, pane madalal kuumusel ahju, mul oli 150 kraadi. Ma panin veel alumiiniumfooliumi ka peale. Küpseta umbes 2 tundi ja lase seejärel alumiiniumfooliumi all jahtuda. Lõika õhukesed viilud ja serveeri külmalt.

1 kommentaar:

  1. See tundub ülihea olema, mu lemmikliha aga ei oska kunagi teha :D

    VastaKustuta

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.