1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

neljapäev, 2. jaanuar 2014

Uuel aastal uue hooga ehk rangem LCHF

Nagu te minu blogi viimase aja retseptidest näinud olete, sisaldasid minu pühadeaegsed toidud palju liberaalse lchf-i komponente - eriti just mandli-ja pähklijahu ning ka ohtralt piimatooteid.

Nüüd on aeg jälle rangemale rajale tagasi astuda, mis ei tähenda aga sugugi, et elu enam nauditav poleks. Vaatan, kuidas tunne on ja kaua jaksan, aga praegu olen igatahes mõneks ajaks eemaldanud oma menüüst pähklid, mandlid, juustu ja kohvile lisatava vahukoore. Rasvakohv jälle au sisse ;)

Minu 1. jaanuari söögid:

Hommik/lõuna: kohv või ja kookosrasvaga, krevetid, muna, avokaado, majonees.


Õhtusöök: pardi rinnafilee, rostbiif ja suur tükk võid



2. jaanuar

Hommikusöök sama, mis eile: kohv või ja kookosrasvaga, avokaado, krevetid, keedumuna ja majonees.

 
 
Õhtuks pildil olev lõhesteik, need oad seal jäid küll mul söömata. Kahjuks on väljas süües minu jaoks ikkagi portsud liiga väikesed (!!), seega kodus sõin juurde veel ühe ampsu mingit soolakala ja tegin ühe tee kookosrasvaga.
 


2 kommentaari:

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tere Renate!

      Kindlasti on juust ja vahukoor ja kõiksugu muud piimatooted LCHF-i juures lubatud, seda võid siit samast algajate materjalistki lugeda. Nagu ma Sinu eelmisest kirjast mäletan, oled Sa alles 15-aastane, seega veel kasvav organism.

      Ma arvan, et Sinul küll ei ole põhjust nüüd nii ülemäära ranget LCHF-i harrastada, nagu minul, kes ma olen viimase aastaga juba üle 30 kilo alla võtnud ja nüüd viimased kilod ei taha enam hästi maha minna.

      Sinu keha on noor ja terve, mina olen oma keha viimased 20 aastat erinevate dieetidega rikkunud, mul ongi tarvis rangemaid meetmeid ;)

      Laktoosivaba piima kohta ei oska ma midagi arvata, ilmselt on see mõeldud kasutamiseks laktoositalumatuse korral. Kellel laktoositalumatust ei ole, võiks siiski eelistada kõige rasvasemat poepiima või mis veel parem - maalehmapiima. Arvestada tasub piima puhul sellega, et 1 dl sisaldab 5 g süsivesikuid.

      Põhjus, miks mina praegu oma menüüst ka juustu ja vahukoore välja olen jätnud, on selles, et minul ISIKLIKULT (see ei kehti üldiselt ja kõigi puhul), on nende asjadega raske piiri pidada. Hea juust näksimiseks ja kohvi peal vahukoor maitsevad nii hästi, et mul on neid väga lihtne üle süüa ja seeläbi oma söögiisu kasvatada. Kui need välja jätan, siis on lihtsam. Söön palju liha, kala, muna, võid, kookosrasva ja veidi köögivilju juurde ning tunnen end väga hästi.

      Kustuta

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.