1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

teisipäev, 8. oktoober 2013

Kolmekümnes juubel :)

Täna siis võin pidulikult teatada, et mul on kolmekümnes juubel! Seda küll mitte vanuselt, vanust on mul tsipake rohkem. Aga tänaseks päevaks olen kaotanud täpselt 30 kilo, alates 14. jaanuarist 2013. Igatahes superluks, arvestades, kui lihtne see kaalulangetamine mul on olnud, kuidas mul on kogu aeg kõht täis, igapäevaselt ülimalt maitsvad toidud, ei ole pidanud millestki puudust tundma ega ninast veri väljas pingutama – no mis sa hing oskad veel tahta.
Seda kolmekümnendat juubelit tähistan ma küll rohkem alles reedel – väikese veini, juustu, pähklivõi ja muu säärase liberaalse LCHF-i juurde kuuluvaga. Aga ega tänanegi päev mul mingi vee ja leiva söömine ole ;) Hommikusöök siis selline:

 

Seal on siis suur u 50 g tükk Maasdameri juustu (Juustukuningad) ja terve pakk Coppa Stagionata toorsuitsusinki (Selection by Rimi), juurde mõnusalt vahune ja kreemine rasvakohv. Kõht sai kenasti täis ;)

Õhtuks teen sea sisefileed koorekastmes (vahukoorekastme sees on pruunid šampinjonid, rosé pipar, veidi konjakit, soola, pipart; seafilee lõikan enne viiludeks ja praen võis, siis hautan kastmes), prae juurde serveerin hautatud lillkapsast. Võin õhtul pildi ka sellest panna, kui jõuan, st kui seda enne nahka ei pisteta ;)

1 kommentaar:

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.