1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

reede, 18. oktoober 2013

Teemaväline teema

Tänahommikune teema on suhkrust ja LCHF-iga sel õieti pistmist ei olegi. Asi nimelt selles, et peale LCHF-iga alustamist ilmnes mul üks naljakas kiiks – mulle meeldib valmistada igasugu suhkruseid pulgakooke ja muffineid. Need on ikka väga paksult suhkrut ja värvaineid täis, nii kaugel LCHF-ist kui veel olla saab. Aga ärge nüüd valesti aru saage – ise ma neid ei söö, küll aga naudin nende valmistamist. Minu poolest ma võiks neid plastiliinist ka teha, söömise mõttes jätavad need mind täiesti külmaks. Teised muidugi söövad neid suhkrust ja šokolaadist asju ülimalt hea meelega, aga väga tihti just ei saa ;) Aga jah, enne oma LCHF elustiili ma neid ei teinud. Siis ma sõin nii palju magusat, et ei oleks saanudki neid teha, sest ma oleksin ilmselt toorained enne ära söönud, kui popsid valmis oleksin saanud. Näiteks viimati tehtuid, Angry Birdsi cakepopse valmistasin neli päeva.











 
 
 
 

1 kommentaar:

  1. Leidsin selle blogi alles täna ja lugesin ühe jutiga läbi. Tahaks öelda suure aitäh selle rahvavalgustusliku tegevuse eest.:)

    VastaKustuta

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.