1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

esmaspäev, 14. oktoober 2013

Tacovorm (6 portsjonit)

Vaja läheb:
800 g kodust hakkliha
400 g riivjuustu
1 pk taco-maitseainet (seda pildil olevat eco oma saab rimist, muidu santa maria tacomaitseainet igas poes)
paar tomatit
1 purk oliive (ükskõik kas rohelisi või musti, mul olid seekord rohelised)
250 g hapukoort (soovitatavalt 30%, aga mul jällegi sattus seekord 20%)


Valmistamine:
Prae pannil hakkliha koos taco-maitseainega läbi.
Kata ahjuvormi põhi hapukoore ja poole riivjuustuga.
Pane nüüd ahjuvormi ka praetud hakkliha.
Lao hakkliha peale oliivid ja tükeldatud tomatid.
Kata kogu roog ülejäänud riivjuustuga.
Küpseta 200 kraadises ahjus 30 minutit.

 
Serveeri koos mingi salati lehtedega. Mina sõin täna frillice salatiga näiteks.
NB! See toit on tavaliselt ka suur laste lemmik :)
 
 

4 kommentaari:

  1. ma olen ka juba kolm korda teinud ja tõesti on väga hea :) siiani on ka kõik teised inimesed seda väga hea meelga söönud ja kiitnud.

    VastaKustuta
  2. Küsimus,milliseid maitseaineid kasutad liha,hakkliha,kana maitsestamisel toidus. Mida ma Selverist leiaks. Kas tavaline sibul,mugulsibul,küüslauk on ikka nimekirjas,need ju maaaluse kasvuga taimed.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma kasutan kõikvõimalikke maitsaineid, aga väldin E621 ehk naatriumglutamaati sisaldavaid maitseaineid. Lisaks on Santa Marial veel üks ökoloogiliste maitseainete sari. Eelistada pigem puhtaid maitsaineid ja ürte nagu pipar, tšilli, jahvatatud paprika, basiilik, oregano jms kui kõikvõimalikke segusid. Neid segusid ma enam ei kasuta, nt hakklihamaitseaine jms - just sellistes on tavaliselt E621 sees.

      Mis puutub aga sibulasse ja küüslauku, siis need on tõesti maa all kasvavad taimed, aga me ei söö neid ju tavaliselt nii palju, et nende süsivesikusisaldusega endale kahju saaksime teha. Lisaks sisaldavad nii sibul kui küüslauk väga palju kasulikke aineid, seega nende maa-aluse kasvukoha ees võib tõepoolest silma kinni pigistada - kuni lisame neid lihtsalt toidule, mitte ei söö põhitoidukorrana kausitäit sibulat ;)

      Kustuta

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.