1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

teisipäev, 22. oktoober 2013

Üllatus Rimist


Pilt Rimi lehelt
 
Sattusin täiesti juhuslikult lugema Rimi kaupluse blogi ja mu silmad on siiamaani üllatusest pärani, et selline tark jutt ja veel eesti keeles ja nii sürri koha peal, nagu seda on mingi toidupoe blogi. Igatahes jutt on asjalik ja soovitan väga lugeda! Juttu siis kookosrasva headest omadustest, küllastunud rasva kasulikkusest, gluteenitalumatusest jms. Tegelikult ju kuulubki Rimi kett Rootsi ICA-le, äkki siis sealtpoolt need värskendavad rasvatuuled tulevad. Aga suurepärane lihtsalt!

Müüt nr 2: rasva söömine teeb paksuks

Müüt nr 1: Küllastunud rasvad on kahjulikud

2 kommentaari:

  1. Aga huvitav on see, et kookosrasva ennast ma ei suutnud näiteks Haabersti Rimist üles leida. Mis on tegelikult tavaline, sest ma ei leia mitte kunagi Rimist midagi üles. Rimi üks turundusstrateegiatest pidavat olema riiulite pidev ümberpaigutus. Vabandust, aga mind ajab selline strateegia närvi ja Rimis käin suhteliselt harva. Oma kookosrasva ostan Prismast, kus see seisab kogu aeg õlipudelite kõrval täpselt seal, kus ta kogu aeg olnud on.

    VastaKustuta
  2. Ma ei ole Rimist kookosrasva otsida jõudnudki veel. Seni ostsin põhiliselt Selverist, kuna seal oli kõige odavam. Aga siis kuulasin mingit rootsi raadiosaadet, kus nad testisid erinevate kookosrasvade maitseomadusi ja tuli omal ka tahtmine proovida mingit muud sorti. Seekord ostsin siis Solarise toidupoest Cocovie kookosrasva ja peab ütlema, et see on tõesti väga mõnusa maitsega. Mulle muidugi meeldibki väga kookose maitse, seepärast ma kunagi neid eemaldatud kookosemaitsega kookosrasvasid ei vaatagi. Ükskord kui Rocca prismast kookosrasva otsisin, siis leidsin sealt aga just ainult neid, millelt oli kookosemaitse eemaldatud. Aga äkki see oli vaid üks kord nii, ma pole rohkem sealt otsinud.

    VastaKustuta

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.