1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

reede, 11. oktoober 2013

Kolmekümnes juubel vol 2


Kuna täna on reede ja reedeti söön ma tavaliselt alati tunduvalt liberaalsemat LCHF-i, siis täna „tähistan“ ühtlasi ametlikult oma 30 kilo kaotamist, kuigi jah – tänaseks on minu kaal veel peaaegu 1 kilo võrra alanenud, hetke skoor on -30,9 kg J

Siin minu tänaõhtused pidusöögid:

 

siin on klaasike Horvaatiast toodud punast veini, ilma lisanditeta pähkli-mandlivõi (see on lihtsalt parim), võis praetud camembert koos vaarikatega, kookospähkli laastud, soolamandlid ja tume šokolaad. (25 g süsikaid 100 grammis) 

Ja lisaks veel mõned juubelifotod ka, enne ja pärast 30,9 kg kaotamist:
 

5 kommentaari:

  1. Väga äge, et keegi eestlastest veel LCHFi kohta blogib, hakkan kohe jälgima :) Minu ingliskeelne blogi on lchfmargit.blogspot.com

    VastaKustuta
  2. Tundub väga huvitav. Olen ise ka proovinud spets toitumist ja trenni nagu Mariliis võib olla pean ka hoopis teie LCHF peale üle tulema.
    Sina oled väga tubli! Mis ajaga sa 30 kilo kaotasid? :)

    VastaKustuta
  3. kuskohast saada seda pähkli-mandlivõid? googeldades ei leia... Või kas hoopis ise tehtud?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. See konkreetne on ostetud Biomarketist (poed on Roccas, Solarises, Viru keskuses, Ülemistes), teisi erinevaid on veel Ökosahvris, Bio4You poes. Vaata süsivesikusisaldust, hea kui oleks nt 6-7 grammi sv 100 g kohta. Sellegipoolest, kui igapäevaselt pähklivõid süüa, siis kaal tavaliselt allapoole ei liigu. See on rohkem selline pidupäeva-LCHF ;)

      Kas Sa meie FB grupis LCHF/Eesti oled? Soovitan Sul sinna tulla oma küsimustega edaspidi, seal teisi vastajaid ka, ma ei jaksa iga päev nii palju vastata. Sealt saad kiirema vastuse! Sinna saad kutse oma nimel esitada, naljanimedega inimesi vastu ei võeta.

      Kustuta

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.